Czy marketing = promocja? I tak i nie. Nie, jeśli w promocja to tylko opuszczenie z ceny na towarze, ale wielkie TAK w przypadku gdy nie musimy tej ceny obniżać, ponieważ stale powiększa się nam liczba klientów. Tak właśnie działa odpowiednio skonstruowana akcja promocyjna firmy, która również zalicza się skutecznego marketingu. Firmy, które tego nie rozumieją, prędzej czy później będą musiały odczuć tego skutki, gdyż same obniżki cen, nie przyniosą wymiernych korzyści, a klienci nie wyrobią w sobie świadomości i realnej wartości marki.

 
 

Tylko SALE?

Marketing, to nie tylko wyprzedaż, ale w dużej mierze budowanie wizerunku marki poprzez ciekawe akcje promocyjno-reklamowe np. w radiu czy na billboardach. Może się nawet okazać, że nie cięcia cen nie są potrzebne, aby mieć skuteczną sprzedaż. Wystarczy dobrze zorganizowania i przygotowana strategia marketingowa, która skupia w sobie najważniejsze emocje klientów.

 

Zakres naszych działań:

 

Tworzenie strategii marketingowych
Zadaniem efektywnej strategii jest nie tylko zwrócenie uwagi odbiorców, ale przede wszystkim przekazanie im emocji, które odpowiedzialne są pozytywny odbiór marki oraz chęć utożsamienia się z nią.

Kreowanie wizerunku marki
Istotne dla każdej firmy jest to, w jaki sposób odbiorą nas potencjalni klienci i jaką opinię będą przekazywali po zrobieniu na nich "pierwszego wrażenia".

 

Marketing szeptany
Nie martw się o reklamę betoniarki na forum dla grzybiarzy i skorzystaj ze skrojonych na miarę rozwiązań dla Twojej firmy. Poznaj skuteczny marketing szeptany już dziś!

Organizowanie akcji promocyjnych
Czym jest skuteczna reklama bez akcji promocyjnych? Pomożemy stworzyć oraz nagłośnić ciekawe inicjatywy promocyjne, dzięki którym
z pewnością przyciągniemy dużą ilość klientów!
 
*Cennik, zakres usługi, czas jej trwania oraz sposób działania ustalamy w oparciu o indywidualne potrzeby każdego klienta. Pragniemy również przypomnieć, że konsultacja jest zawsze darmowa.