Mówi się, że firma, która nie jest obecna w internecie - nie istnieje i łatwo pokusić się o przytaknięcie, natomiast statystyki pokazują, że w Polsce z social media korzysta niecałe 10% firm, co jest bardzo niskim wynikiem biorąc pod uwagę 90% obywateli naszego kraju aktywnie korzystających z sieci, poświęcając na to średnio od 2 do 4 godzin dzienne!

 
 

W sieci internetowej sieci
Dzięki obecności w sieci możemy korzystać z nieograniczonych zasięgów sprzedażowych oraz promocyjnych, budując świadomość oraz wartość naszej marki wśród bardzo szerokiego grona odbiorców. Umiejętne korzystanie z social mediów gwarantuje nam przyrost unikalnych użytkowników, co przekłada się na potencjalnych klientów. Nasi specjaliści od social media każdego dnia dostarczają przedsiębiorcom z całego kraju unikatowych rozwiązań oraz porad, aby jeszcze łatwiej tworzyć wizerunek firmy w internecie.

 

Nasze kompetencje:

 

Tworzenie e-kampanii marketingowych

Internet dostarcza narzędzia, którymi możemy zarządzać marketingiem, natomiast specyfika każdego jest inna i wymaga sporej wiedzy. 

 

Marketing szeptany

Uniknij reklamy betoniarek na forum o grzybach i skorzystaj z doświadczonego grona ekspertów Lion Statement.

 

Prowadzenie profili społecznościowych

Profile firmowe wymagają cyklicznych, ciekawych treści, a ciekawe treści tworzą odpowiedni ludzie, dlatego zajmujemy się tym zawodowo.

Organizacja współpracy z infuencerami

Współpraca z twórcami kryje za sobą ogromny potencjał, ponieważ dzięki stałym relacjom z fanami, posiada nieograniczone zasięgi promocyjne.

 

Copywriting

Użytkownik poświęca ok. 10 sekund na zapoznanie się z treściami. Czy już wiesz, jak przyciągnąć jego uwagę i zapaść w pamięć? 

 

Budowanie wizerunku marki w sieci

Internet nie zapomina. Zatem trzeba uważać na to, co i jak się robi, bo zyskać odbiorcę jest łatwo, trudniej go utrzymać, a jeszcze łatwiej stracić.

 

*Cennik, zakres usługi, czas jej trwania oraz sposób działania ustalamy w oparciu o indywidualne potrzeby każdego klienta. Pragniemy również przypomnieć, że konsultacja jest zawsze darmowa.